Labels

Tuesday, 13 July 2010

R.O.T.I


mama norie nak ceriter sikit..N3 pasal roti tau..ni dah lama nak masukkan..tu la asek bertunda2....smpi hari ni post banyakkk citer..kekekkekek
mama norie kasi upload gambar jerk la ekk....kawan2 semua tengok lah.
yang buat tuk anak2 pun ada tau....

.. SEBELUM DI BAKAR..


*
*
*
*

.... SELEPAS DI BAKAR.SEDIA UNTUK DI NGAP....



*
*
*
*
*
*

dah abes.... :D

Pelbagai puding sedap di dapur mama norie



hai kawan2 semua....hari ni aku nak berkongsi kasih pd kawan..hahah berkongsi kasih????? jeng2jeng...berkongsi kasih yang disalurkan melalui air tangan mama norie lah....

hari ni kasi kelabu mata kat kengkawan..kasi air liur meleh! :D
dengan hasil ciptaan mama norie ni..

Puding Buah2an....mesti sedap...nak cube boley PM mama norie...tp sekitar batu pahat la..tuk luar2 tuh boley..tp coming sooonnnnnnnnnn.kalu diizinkan Allah...

......Puding ijoooooooooo ( hijau ) ..

.. Si kuning bertaut........:D

*.......Si manis sagu merah..........

........ lagi Variasi Si kuning Bertaut..........

....... lagi ..Sweet Fruits In Green.....suka hati jerk nak bagi nama..

k itu dulu untuk N3 puding...berkenan boley PM mama Norie........
tuk pertunangan...tuk perkahwinan..bahkan tuk mkn2 pun boleyyyyyyyyyyyyy.........

T.A.M.A.T

N3 tertunda..kuih muih lagi



salam semua...aku kebizian sgt2...sume x sempat..nak2 dengan kije hakiki..sampaikan kalu der majlis aper2..harus aku duduk jerk la...

ni aku nak N3 yang tertunda lak,,pasal kuih muih..ni tempahan yang aku buat tiap2 pg..jual ma...mcm n3 aku yg lepas2...




* kuih kaswiiiiiiiiiiiii...baru siap angkat dari pengukus....tuk santapan ....

* ni pun x kurang hebatnya..kuih sagu.....kalu terbalikkan sgt menarik.
* lepat pisang........owh karipap....stanb by untuk di kukus n di goreng...
pagi2 buta nih aku buat...ceh! tokey kuih la katakan....


tu jerk dulu....selamat menjamu mata yer...harap suke... :)